نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم
سرخط خبرها

لواندوفسکی و بایرن در انتهای مسیر؟| دغدغه‌های یک ستاره

  • کد خبر: ۹۲۶۰۱
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
لواندوفسکی و بایرن در انتهای مسیر؟| دغدغه‌های یک ستاره
«لوا» باوجود درخششی که در بایرن دارد، از شرایطش خشنود نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بایرن‌مونیخ جمعه‌شب در هفته هفدهم بوندس‌لیگا با ۴ گل از سد وولفسبورگ عبور کرد و لواندوفسکی نیز یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند. با‌این‌حال به نظر می‌رسد که لوا مشکلی دارد که از نظر ورزشی مطمئن نیست، چرا‌که همچنان به روند گل‌زنی‌هایش ادامه می‌دهد.

لوا فقط رکورد می‌شکند

ستاره لهستانی بایرن با گلی که به ثمر رساند، یک رکورد دیگر را نیز از گرد مولر گرفت و از آن خود کرد تا ۴۳ گل در یک سال در بوندس‌لیگا به ثمر رسانده باشد و از رکورد قبلی که در سال ۱۹۷۲ توسط این اسطوره آلمانی به ثبت رسیده بود، عبور کند. لواندوفسکی همچنین شصت‌و‌نهمین گل در تقویم یک‌ساله ۲۰۲۱ را به ثمر رساند تا با رکورد کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۳ برابر شود. با‌این‌حال رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک سال همچنان با ۹۱‌گل در سال ۲۰۱۲ در اختیار لیونل مسی است.

شادی گل عجیب

نکته درخورتوجه در بازی آخر بایرن این بود که لوا پس از گلی که به ثمر رساند، خوش‌حالی نکرد. این بازیکن که معمولا پس از همه گل‌هایش شادی می‌کند، قیافه‌ای عبوس و خونسرد به خود گرفت و با جدیت به‌سمت مرکز زمین برگشت. این بازیکن اخیرا انتقاد‌هایی از هم‌تیمی‌هایش را در زمانی که احساس می‌کرد آن‌ها آن‌طور که باید بازی نمی‌کنند، مطرح کرده بود. محتمل است که عصبانیت او از سبک جدید بازی مشکلی باشد که او هم اکنون با آن درگیر است.

لواندوفسکی یک ماه پیش در زمان حضور در اردوی تیم ملی گفته بود: گل‌کردن موقعیت‌ها یا یافتن جایگاهم در زمین، اخیرا در بایرن چندان برایم آسان نیست. وقتی شما با ۶ بازیکن هجومی بازی می‌کنید و حریف بسیار دفاعی است، کار برای مهاجم سخت می‌شود.
با‌این حال به نظر می‌رسد این تغییرات تأثیر زیادی هم روی شم گل‌زنی او نداشته است. این بازیکن تحت هدایت ناگلزمن نیز به‌اندازه دوران هانسی فلیک در امر گل‌زنی موفق بوده و هر ۷۱ دقیقه یک گل وارد دروازه حریفان کرده است.

ناگلزمن: نکته مهم این است که لوا گل‎‌زنی می‌کند

این مربی آلمانی روز گذشته گفت: من این آمار را با سال گذشته مقایسه کردم. عملکرد او در محوطه جریمه و بسیاری ابعاد دیگر پیشرفت کرده است. او حالا موقعیت بیشتری در اطراف محوطه جریمه دارد؛ بنابراین همه‌چیز در بهترین حالتش قرار دارد. ناگلزمن همچنین اضافه کرد: من به خوش‌حالی‌نکردن او هم توجه کردم. این طبیعی است که گاهی هرکسی صددرصد از عملکردش و روندی که تیم دارد، راضی نباشد. ما به‌طور‌مداوم درباره این مسائل صحبت می‌کنیم تا او تا‌جایی‌که می‌تواند، در زمین خوش‌حال و راضی باشد. نکته مهم این است که او گل‌زنی می‌کند. او می‌تواند این تصمیم را بگیرد که آیا پس از گل خوش‌حالی کند یا خیر.

آلترناتیوی به نام هالند

‌امکان دارد که این موضوع به ارلینگ هالند نیز مربوط باشد؛ بازیکن قدرتمندی که آمار گل‌زنی خود را به هر ۶۳‌دقیقه رسانده است و اگر لواندوفسکی و مدیران بایرن برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، ممکن است به گزینه جدی این تیم در پنجره نقل‌و‌انتقالات تبدیل شود؛ به‌ویژه که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اخیرا مدعی شده بودند که رؤیای به‌تن‌کردن پیراهن رئال‌مادرید هنوز در سر لواندوفسکی وجود دارد. به نظر می‌رسد که ماه‌های هیجان‌انگیزی در پیش است و این تنش از همین حالا در زبان بدن لوا دیده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->